domingo, noviembre 26, 2006

BUeno bueno ubeno

Hola... despres de moooolt temps, va tornem-hi. Es el priemer dia que tinc una mirnima estona per estar aqui perdent el temps i que tinc "ganes" de psoar coses d'aquestes noves, perquè amés tinc els dits plens de grasa grasienta i arggg asco...vaig a rentarme les mans.
Yastá be vull manifestar el meu disconformisme (?) ara que hi soc i que no ve a cas de que a casa meva fa dies que NO (noooooooo no se mojaraaa) hi ha yogorts. Si si, no hi ha. Allò que SEMPRE hi ha a tota llar a casa meva no hi es. Nomes hi ha merdes i verdures i birra del meu pare. I embotits de choped pork dakets ke no agraden a ningu perque tenen color de varicel.la.
Crec que haure de patentar algun metode expenedor de yogOrt, en plan corneto soft daquells que sembla que t'estiguin cagan en un tros de pa en forma de sombrero de fiesta.
HMMMMMMMMMMM i nose. Tambe es una caca una birra calenta i la gent no es queixa, i el punks que pishen a les portes i vomiten als terres. I tampoc ens queixem dels pijos que no es moren per combusitio espontanea. Quina llastima..u_U


P.D. Si al títol posa ubeno...i que ¬¬

5 comentarios:

iron-fix dijo...

jeje tmb es una caca estar encostipat i només tenir un mocador que al final mes que un mocador es un moc consistent

Anónimo dijo...

sisi, que ardan todos los pijos y pelaos y sus respectivos femeninos XDD que vayan caminando por la cale y de golpe fluosh !

eva potter dijo...

ajajajajjajajajajajajajjajajajajjjajajjaa
uf k malament no e volgut scriure re fins ara pk m feia mlta gracia llegir aixo xD ubeno, no passa re, iat regalarem una makina expenedora de yogOrts caducats x tirarlos al cap als punkis + pijos...xD

fes mes entrades dakestes plis ^^

BeaKManiak dijo...

M'ha molat la idea de la combustió espontanea de pijos xD

Ei, que si ells no poden, sempre els hi podem donar un cop de mà... XD

Anónimo dijo...

PERMAAAA!! Posa a la carta dels reis una IOGURTERA. sí, sí, existeix!! és molt fàcil de fer anar i no gaire cara, i amb un brik de llet i un iogurt, al cap de 8h ja tens MÉS IOGURTS! és com la multiplicació dels pans i els peixos!!! jujuju però amb iogurt i bacteris! jejeje Doncs això, que d'un iogurt te'n sortiran més, i si cada 2 dies en fas, ja tindràs el GRAN PROBLEMA solucionat!!!
petunet!